NNO JORNAL


Welcome!


                              
 

We are a communications company
turned to journalism and advertising
MISSION
Providing specialized services in the spaces of COMMUNICATION, MARKETING, ADVERTISING, ADVERTISING and PUBLISHING, characterized by differential when its proposed structure. Committed to the constant and necessary technical and market innovations, quality, efficiency, effectiveness and credibility, taking into account relevant legislation, and aimed, above all, the full and unequivocal satisfaction of his CLIENT.
VALUES AND PRINCIPLES
• Transparency;
• Accessibility and availability;
• Pro-active in seeking and sharing knowledge;
• Freedom with accountability;
• Development and consolidation of environment that promotes the growth of the parties involved;
• Relationship with vision of short, medium and long term;
• Expectations: the constant care not to create them, if their achievements are not feasible;
•Multiplicity of thoughts reflecting the ideas, which focus on the effort of building and encorpamento the ideals of success.

VISION
IN THE SHORT TERM , leaning on his mission, as the main pillar of support, self-promotion by their work and become known in your market;
THE MEDIUM TERM , be effectively consolidated the market, characterized by respect, responsibility and professionalism in dealing with common things and trade relations with its customers and, IN THE LONG RUN , the final stage, when the complementary nature and level of integration, customer and vehicle, have reached the point of real couples in common affairs.
STRATEGIES
EXPERTISE
An executive body composed of highly trained director, in relation to the Managements of Communications, Marketing, Advertising, Advertising and Publishing, and in relation to the Management Company and its business as a whole.
SYSTEMIC VIEW
Total clarity and systemic view of the project and process, contributing to the full and safe area of ​​administration and management of business information, marketing, communication, publicity, advertising and publishing;
TRAINING, TRAINING AND OPPORTUNITIES
Continued promotion of qualification of our staff through training programs and training of people, where the highlights are due to the stimulus to personal and professional growth, giving the same, real internal growth opportunities in the hierarchy of the company;
DESIGN OF OUR BUSINESS COMMUNICATION, ADVERTISING & PUBLICITY
Arising from the natural importance of communication, advertising, and characterized as decisive factors to be powerful tools to assist in the dissemination of knowledge, culture, health, social information, public utility;
ABSOLUTE RESPECT TO YOU AND THE PUBLIC commitment made ​​to our customers and the general public, the full and unconditional respect, fulfilling the fundamental proposition of our communication vehicle, the NORNOROESTE - Journalism & Advertising.
BUSINESS CONCEPT
• Technical Training - Business and Professional;
• Knowledge of the market;
• Planning;
• Personalized service focused on the peculiarities and specificities of each company;
• Ethics;
• Seriousness;
• Transparency;
• Reliability, and
• Credibility.

July 2012


    

Somos uma empresa de comunicação
voltada para o jornalismo e publicidade 

 MISSÃO
Prestar serviços especializados nas áreas de COMUNICAÇÃO, MARKETING, PUBLICIDADE, PROPAGANDA e EDITORA, caracterizando-se pelos diferenciais propostos quando de sua estruturação. Compromissada com as constantes e necessárias inovações técnicas e mercadológicas, com qualidade, eficiência, eficácia e credibilidade, atendendo as legislações pertinentes e, objetivando, sobretudo, a plena e inequívoca satisfação de seu CLIENTE.
VALORES E PRINCÍPIOS
• Transparência;
• Acessibilidade e disponibilidade;
• Pró-atividade na busca e compartilhamento do conhecimento;
• Liberdade com responsabilidade;
• Desenvolvimento e consolidação de ambiente que promova o crescimento das partes envolvidas;
• Relacionamento com visão de curto, médio e longo prazos;
• Expectativas: o constante cuidado para não criá-las, se não forem factíveis suas realizações;
• Multiplicidade de pensamentos repercutindo as ideias, focadas para o esforço da construção e o encorpamento dos ideais de sucesso.
 VISÃO
NO CURTO PRAZO, apoiado em sua missão, como principal pilar de sustentação, auto divulgar-se pelo seu trabalho e se tornar conhecido em seu mercado de atuação;
NO MÉDIO PRAZO, estar efetivamente consolidado no mercado, caracterizado pelo respeito, responsabilidade e profissionalismo no trato das coisas comuns e nas relações comerciais com seus clientes; e,
NO LONGO PRAZO, o estágio final, quando o nível de inteiração e integração, Cliente e Veículo, tenham chegado ao ponto de reais pares, nos negócios comuns.
ESTRATÉGIAS
ESPECIALIZAÇÃO
Constituído de um corpo executivo-diretor altamente capacitado, tanto em relação às Gestões das Comunicações, Marketing, Publicidade, Propaganda e Editora, quanto em relação à Gestão da Empresa e dos seus negócios, como um todo.
VISÃO SISTÊMICA
Total clareza e visão sistêmica do projeto e processo, concorrendo para o pleno e seguro domínio da administração e gestão dos negócios de informação, marketing, comunicação, publicidade, propaganda e editora;
CAPACITAÇÃO, TREINAMENTO E OPORTUNIDADES
Promoção continuada da qualificação de nossa equipe, por meio de programas de formação e treinamento das pessoas, onde os pontos de destaque ficam por conta do estímulo ao crescimento pessoal e profissional, conferindo aos mesmos, reais oportunidades de crescimento interno na escala hierárquica da empresa;
CONCEPÇÃO DO NOSSO NEGÓCIO DE COMUNICAÇÃO, PUBLICIDADE & PROPAGANDA
Advinda da natural importância da comunicação, publicidade e propaganda, como fatores decisivos e caracterizadas por serem poderosas ferramentas a auxiliarem na difusão do conhecimento, cultura, saúde, informações sociais, utilidade pública;
TOTAL RESPEITO AO CLIENTE E AO PÚBLICO Compromisso assumido com nossos clientes e com o público em geral, pelo total e irrestrito respeito, cumprindo a proposta fundamental de nosso veículo de comunicação, o NORNOROESTE – Jornalismo & Publicidade.
 CONCEITO DE NEGÓCIOS
• Capacitação técnica – Empresário-Profissional;
• Conhecimento de mercado;
• Planejamento;
• Atendimento personalizado focado nas peculiaridades e especificidades de cada empresa;
• Ética;
• Seriedade;
• Transparência;
• Confiabilidade; e,
• Credibilidade.
JULHO/2012

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